söndag 13 november 2011

Så var halva helgen över

Då var halva den lediga helgen över.
Dagen startade med flytt för mina föräldrar till deras superfina nya i tveten. Gillar verkligen hur den är planerad och tapeterna.

På eftermiddagen var det till att åka hem och ta imot förfestgästerna inför årets RUFfest. Detta året är det första på 10 år som jag inte gått, både för att jag ska ut nästa helg istället och att det kan vara roligt för magnus att gå ut och roa sig själv.
Får satsa på nästa år istället.

Efter lite svängar fram och tilllbaka och fram och tillbaka så blev det lite monopol här ikväll.
Selma har varit lite krasslig idag och vaknade till av hostan efter sovit några timmar. Så då fick hon vara uppe och busa lite.
Men nu sover hon äntligen och jag HOPPAS verkligen på sovmorgon.
Morgonen kommer bestå av Farsdagsfirande och tacos & filmkväll. Ska bli kul att äta varm mat igen, hoppas jag inte bränner mig.

Två veckor med enbart Naturdiet och jag är ganska nöjd med resultatet men hoppas på mer innan jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar