torsdag 10 juni 2010

Redan torsdag. Herregud vad veckan gott fort trots att jag inte gjort något utan bara slappat.
Igår blev de supergod middag.



Lyxade till det med alkoholfri öl till medans mannen fick lite vitvin! Sedan var det bara att sätta sig i bilen och genomlida köerna in till stan. När vi parkerar kommer lilla jag på att vi inte blåst ut de levande ljusen på kökbordet, underbart att komma på det när man är i stan! Men det var bara till att ringa min mamma så hon snällt fick promenera hit och blåsa ut dem.
A-team var riktigt bra. Bra action, mycket action och mycket skämt. Hoppas verkligen de lyckas med en uppföljare.
Sedan blev det lite maxiyatzy innan vi fick och lade oss. Herrgud vad dålig jag var på det. Måste öva!



Nu är det Biggest Loser repris ifrån igår sedan blir det kontroll hos BM. Vill inte ställa mig på vågen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar