söndag 11 juli 2010

Herregud vad varmt det har varit idag, dagen började med en utflykt till åhstiftgård för att gå på gudstjänst och hämta hem Victor. Jag höll verkligen på att svimma när jag satt där, var så fruktansvärt varmt och jag hade inte tänkt på att ta med mig vatten dit. Sedan försökte jag gå med killarna ut på en golfrunda, det började bra men gav upp och åkte hem efter tredje hålet bara. Jag hoppas att det inte kommer vara såhär klibbigt och varmt varjedag nu då dööör jag. Nu är det vm-final på tv, tycker det är en ganska seg match mycket mer händelserikt i soffan här...

Nu börjar en ny vecka, imorgon är det "bara" fyra veckor kvar till lillskruttan är beräknad att komma ut. FYRA veckor, helt galet! Men nu har hon det nog väldigt trångt där inne, det rör sig som aldrig förr. Är hon vaken så skakar magen konstant, glad att hon sover lika mycket som sin pappa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar