onsdag 21 juli 2010

Nu har det gått väldigt lång tid sedan förra inlägget igen, får skylla på sommaren!!

Nu börjar det bli lite jobbigt. Är 37+1 idag och nu känner jag mig verkligen gravid. Öm, det hugger och drar lite varstanns, svårt att sova vissa nätter och börjat få massa förvärkar. Nu har lillan fått lite ordning på sitt rum! Sängen är bäddad, gardiner uppe (även om hon inte kommer sova där den första tiden så) och kläderna är upptvättade. Nu får hon gärna komma ut precis när hon vill. Fast väldigt gärna snart!
Nu ska jag inte köra bil något mer innan hon kommer! Kommer väl säkert bryta det men igår gjorde det bara ont när jag skulle köra och hade förvärkar så kände mig inte helt 100% fokuserad på trafiken! Så nu får jag väl bli runtkörd!

Ja får väl lägga upp lite bilder ifrån sista tiden!!


Fixat till sessis säng, i ligger nallen som Magnus mamma gjort. Supersöt!





En underbar dag på Borås DJurpark med vännerna. Christian fick leka mästerfotograf med min kamera och tycker han gjorde ett riktigt bra jobb!















Överaskade magnus med biljetter till IFK-Halsmstad!




Stjärnvinst vid två olika besök!!




Lite bilder från smögen, sedan köpte vi med och skaldjur och åkte till Mamma och pappa och mumsade!




2 kommentarer:

  1. Ser att du är beräknad till kring den här tiden. Hoppas allt ska gå bra för er :)

    SvaraRadera
  2. Grattis till eran bebis! Ska bli kul att se bild!

    Undrar om du vill följas åt via bloglovin, så klättrar vi båda på listan lite? :)

    SvaraRadera