onsdag 31 augusti 2011

Sitter här och tar det lugnt sista dagen innan jag så smått börjar jobba igen. Känns naturligtvis jättekonstigt men i spetember kör jag bara två dagar i veckan och i oktober börjar jag med 4 dagar i veckan. Med mitt schema så får jag ut okej och får samtidigt vara med selma mycket. Det är värt tusentals.
Igår fick jag veta att vi har fått dagmammeplats till lilltösen här i munkegärde, skönt att kunna ha dagmamman nära.

Dubbla boendekostnader sugen rejält kan jag säga. Denna månaden är nog vår fattigaste hitills, finns inget mer utrymme för onödiga saker mer denna månaden. Längtar verkligen till att jag börjar jobba så jag får in mer pengar och vi äntligen kan säga hejdå till lägenheten (framföralllt kostnaden). Men nu kan det bara bli bättre.

Sitter precis och tittar på nya höstschemat på sportlife, det känns bra. Känns verkligen som att detta kommer bli en spännande höst, där det mesta kan hända helt enkelt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar