onsdag 28 september 2011

Gårdagen startade med jobb 9-15 för att sedan slänga sig in i bilen och dra ner till ullared. Det blev "lyckat" då vi fick med oss det mesta på listan hem. Eftermiddagarna är ju the shit. Tredje gången vi åkt dit sent på dagen och det är knappt någon där. Efter att vi gått in genom dörrarna så tog det en timma och fyrtio minuter så satt vi i bilen påväg hem. Snabbt och effektivt.






Idag blev det en tur för flickorna sjöberg och fröken lindau till stenungsund och backaplan. Jag fick verkligen shoppat lite idag och även unnat migsjälv lite saker. det var ett tag sedan. Det blev ett par boots, en snygg scarf från mq, jeansleggins och svart cool t-shirt från lindex. Idag har jag skämt bort migsjälv. Hittade också vinterskor till Selman.





Jag skippade vagnen när vi gick in på Hm eftersom selma nu går helt själv, helt sjukt att hon på en vecka gick från att bara gå emellan oss om vi putte igång henne till att hon vandrar iväg på äventyr hela tiden.
Hon gick bara runt där hur länge som hellst och hejade på alla barnen. Det har gått så fort så har inte hunnit vänja mig vid att hon har blivit så stor.
Sitter och längtar tills jag äntligen ska få bli av med den hemska utväxten nästa vecka, klippa av det lite också.









YouTube Video


1 kommentar:

  1. Gott men en liten tjej som ännu bara ögonshoppar:)

    Kram..//Madde

    SvaraRadera