måndag 5 mars 2012

Ännu en ledig helg över.

Ännu en gång har jag varit dålig på att skriva!
Förra veckan hände inte så mycket. I onsdags blev det en mysig utomhusfika hos Linda och chippen innan jobbet.
Haft en rolig ledig helg. I fredags jobbade jag till halv fyra sen mötte jag resten av familjen och tog en snabbis till västra gatan, hade 30% på Linder så fick bla. shoppat ny vårjacka till Selma.

På kvällen var vi bjudna in till grannen på middag, riktigt kul att få komma iväg och bara äta och njuta gott.
Fick löjromstoast till förrätt, thaigryta med nudlar och semla. Riktigt gott och roligt att få något som jag inte brukar laga själv.
Har inte haft ont i höften sedan förra helgen men under fredagskvällen kom det tillbaka och har haft ont hela helgen nu. Hoppas de inte blir värre på jobbet ikväll!
I lördags hade Magnus match på dagen och då mös vi bara här hemma, senare vid fem skjutsade jag in honom och Martin till stan där de skulle ta en matbit och sen gå på en whiskeyprovning som jag och Alex köpt till våra män i julklapp. Sen hämtade jag upp Victor för en filmkväll, vi hann även köra en runda till på vårt helvetespuzzel. Riktigt svår.



Söndagsmorgonen startade med pannkaksfrukost innan Magnus skulle hämta upp pappa för att åka och hjälpa syrran med hennes kök.



Då kom mamma till oss och vi gjorde en mumsig italiensk smörgåstårta.



Mycket gottigheter i den!

Blev Johnny english reborn på kvällen, underbar dålig humor.
Sen blev det Crazy stupid love. En film jag verkligen rekomenderar!




Denna veckan blir det mycket roligheter. Imån blir det bio & mat med grannen och på onsdag middag och standup på parken med Magnus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar