torsdag 22 mars 2012

Rök och plastburkar

När jag vaknade igår så hade jag helt klart tänkt att dagen skulle gå annorlunda.
Vid halv tio fick jag det konstaterat då det luktade bränt som fan inne, sprang ut i köket där det glödde och rök som faan på spisen. Orkar inte gå in på detaljer men det är Magnus fel.
Så bort med allt från spisen, ut med Selma till grannen och ut med det brända i en spann med vatten.


Det var verkligen rök överallt, riktigt läskigt mycket. Fick vädra ut överallt i flera timmar innan lukten började försvinna, men som tur är den borta så det blir inga bestående men. Man kände efteråt att det var jobbigt med andningen och fick nackspärr för att jag spänt mig så. Inte bra för mina gravidnerver.

Fick ändå bakat en god tårta och en "rull"tårta men den sistnämnda bjöd jag inte på då den inte blev så estetisk lyckad!


Tack alla som kom, blev roligt och mysigt! Selma fick en knäpp igår och ville inte sova utan bara grät. Inte blivit mycket sömn för henne och idag har hon feber så blir hemma tillsammans idag. Utvecklar det sig inte så blir hon nog bättre snart, de kan ju få så mycket!

Startade med god frukost idag, undrar vad som mer kan gå fel denna veckan:)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar