måndag 3 december 2012

En lång och mysig helg.

Äntligen december! Som jag har längtat.
Fredagen startade med några bankärenden och lite nya växter från fröken ros.
Sedan var vi hos svärmor och bakade pepparkakor.
Selma tyckte faktiskt att det var väldigt roligt och ville vara med.









På kvällen pyntatade vi juligt här hemma.
På lördagen tog jag och grannen en tidig shoppingtur. Lite smått och gott hittades allt.

På eftermiddagen åkte termobyxorna på och vi begav oss till Liseberg, som alla andra. Letade parkering i en halvtimme, skyller på hockeyn!!



Var mysigt att bara gå runt och spela lite. Vi får åka in igen en eftermiddag så Selma kan få åka karuseller och mamma shoppa lite!










Frusna som vi var åkte vi och värme oss. Köpte med oss den godaste plockmaten hem från maxi!



Igår var det skyltsöndagen här i Kungälv.
På med vinterpälsen igen, packade vagnen full och började promenera! Hade nya skor på mig så igår gjorde fötterna rejält ont.
Fick fyra sverigelotter i adventspresent, vann 100kr på den första sen lyckades jag med detta. Tre rätt av tre möjliga!



Kände mig lite synsk.

Ludde sover fortfarande men storskiten fick för sig att vakna halv sju.
Lång dag blir det, men snöar så fint ute!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar