måndag 24 december 2012

God jul

Efter att Selma hostat halva natten och varit vaken 12-4 så är det äntligen jul.
Igår firande vi lilljlafton hos min syster. Massa mat och julklappar:)












Vilket väder det blev! Blev till att köra långsamt hem.
Magnus och Selma fick sovmorgon till 10, det behövde de båda två.
Jag och grannen gjorde dagens goda gärning och skottade för alla som är bortresta eller inte hunnit än så nu kan jag vila resten av dagen.






Öppna sockan måste man göra!
Selma vill sminka sig som mamma, fina fransar har hon allt!



Nu blir det en lugn förmiddag innan det är dag för jul hos Magnus föräldrar!
God jul mina vänner

2 kommentarer:

  1. Så snäll du är och vilken väldans snäll granne du måste ha ;-)

    SvaraRadera
  2. Kul att du hittade till mig och vad roligt att du lämnade en kommentar så jag hittade till dig! :)
    Benen till brickan har jag gjort av tändstickor och lite större och mindre träkulor som jag köpte på Panduro. Satte på kulorna på en liten bit tändsticka och sen limmade jag ihop dem med trälim. Målade dem och sen fäste jag dem under brickan med limpistol.
    Enkelt och billigt! :)

    Kram Åse

    SvaraRadera