lördag 5 januari 2013

Äntligen helg

Oj jag har verkligen varit urusel den sista tiden på att blogga. Jag har inte min vanliga telefon och har inte laddat ner så många appar till den så då glömmmer jag bort det.
herregud vad vi är trötta men nu är renoveringen 99%. Kvartslistor som ska upp, mjukfogas i skarvar ska också göras och lampor ska upp. Det kommer att bli så jäkla bra! lite småsaker till luddes rum är inköpta och ny byrå till hallen, kommer lägga upp bilder men vill göra det lite fint först.

Man är helt slut nu efter julhetsen, själva julen, påbörjad renovering, nyår mitt i allt och nu slutspurten. Vi kommer få behöva vila upp oss hela januari efter detta, iallfall tills vi måste börja förbereda inför dopet.

detta fina halsbandet fick jag av magnus i julklapp men kan även ha det som armband. Fick även biljetter till Robbie Williams i sommar.


Lite bilder på dukningen på nyår.

Oreo Mudcake till dessert


Börjar sitta i sin bumbo nu, även fått sina två första tänder.


Nu är magnus och byter dörrarna på hornbacsh(!?) sedan blir det ihopmontering av möbler och fixa så att ludde kan sova i sitt rum inatt. Han vaknar alltid av magnus alarm så ska bli skönt att sova själv så han kan vakna när han själv vill. Ikväll har jag sagt till mannen att han gärna får åka iväg och titta på fotbollscup för jag kommer ligga nerbäddad och läsa sista boken i triliogin av femtio nyanser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar