lördag 12 januari 2013

Äntligen klara

Nuu är vi äntligen klara med all renovering på övervåningen. Igår fick vi även storstädat för första gången sedan jul då det varit kaos överallt!
Ska ta bättre bilder snart men här är en smygtitt på nya byrån i hallen där uppe.



Det har varit en väldigt lugn vecka men äntligen känner jag mig utvilad igen, tog fasen några veckor. Ska även ta tag i bloggandet nu när det finns lite mer energi.

Är taggad inför vad februari har att erbjuda och det är nämnligen starten för mig som konsulent för living and room! Ska bli riktigt kul att göra något nytt nu när jag ändå är mammaledig! Den 1 februari släpps en nya katalog med vårnyheter, kommer ha svårt för att hålla mig ifrån att köpa hem det mesta själv.
Här är lite bilder ur den förra katalogen.
















Säg gärna till om ni är intresserade av att ett party hemma! Ni som värdinna kan få handla upp till fyra varor till 40% rabatt beroende på hur många gäster som kommer:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar