onsdag 24 februari 2010

En vit onsdag

Usch för denna huvdvärken.
Inte kunnat sova ordentligt inatt för så fort jag vaknat (vilket sker väldigt ofta nu på nätterna, tack bebisen) så kunde ja inte somna om pga huvudvärken.
Nu ha jag stationerat mig i soffan och hoppas på bättring.

Herregud, på fredag ska jag ut och göra staden osäker. Cathrine frågade igår om jag ville hänga med till Cat club på fredag, så varför inte! Har inte varit ute på månader men nu ska de röjas. Som camilla skrev, jag får dricka bubbelvatten medans de håller sig till riktigt bubbel. Men det ska bli riktigt roligt att träffa folket.

I morgon ska ja träffa Johanna och neo. Naturligtvis blir det till att titta på senaste Vampire diaries avsnittet sedan blir det kanske till att bygga en blogg år fröken Lindau om hon fortfarande är sugen.

Nu ska jag ta tag i att leta fram bilder att framkalla så jag kan sätta upp alla tomma ramar jg har liggandes hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar