måndag 22 februari 2010

I'm Back!

Jag är så frunktansvärt dåligt på att blogga. Vid förra inlägget sade jag att jag skulle skriva i morgon och i min värld betyder det nästan fyra månader efter.

Ja lite uppdatering nu då.


Är nu i vecka 16 (15+5). Och mår kanon.
I början var det mest jobbigt med att magen var supersvullen och det är nog det enda som jag fortfarande känner av dagligen.
Det jag är mest lycklig över är att jag inte har mått illa hitills, vilket är skönt för denna kvinnan är inte gjord för att spy!

Innan vi åkte till london gjorde vi ett VUL för att se att lillen mådde bra.

Nu är allt officiellt, folk vet! Vilket är skönt för jag är tjockare än någonsin. Vilket är ett inlägg i sig.

Ska försöka skriva lite mer här, berätta hur denna resan är för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar