torsdag 25 februari 2010

MATA MIG

Vilken surrig dag det blev, var uppe till halv 3 inatt och kollade curlig och hade fotonostalgi med victor. Sedan var det att försöka sova lite för kl 06,00 var det hockey. Magnus gick upp för att kolla men jag tänkte att jag går inte upp förren victor kommer så jag inte går upp i onödan. Vilket var bra för min lillebror sussade så gott så. Men och det är ett stort MEN,det jag hade glömt var att jag skulle gå på bokrean med mamma kl SJU på maxi. Och så blev det.
Fick några timmar med sömn innan Johanna och Neo ringde på dörren vid 11. Sedan har dagen tilbringats i soffan framför senaste Vampire Diaries avsnittet och Cougar town marathon, riktigt rolig serie.


Nu hamnade jag i en riktig svacka, sitter nu i soffan med datorn i knät och är vrålhungrig och magnus kommer inte hem fören kl 8. Kan hända att jag hinner dö av hunger innan dess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar