onsdag 3 mars 2010

Recap!

Oj blev lite helgledigihet!!

Vad har jag gjort de senaste då? I fredags var jag hemma hos camilla på förfest sedan blev det en sväng på Hatten och Cat club!! Snarare Cougar club, vart var allt folk man kände?
I lördags öpnnade jag och det blev väldigt mycket att göra som vanligt på en lördag. Bästa med jobbdagen var att victor kom så jag fick krama hejdå. På kvällen kollade jag, magnus, patrik och jörgen på melodifestivalen och åt banansplit.
Söndag var ännu en öppningsdag på jobbet, efter var det hem och laga mat, somnade medans maten stod i ungnen. Vaknade av att maten stod på bordet, efter jag ätit upp lutade jag mig tillbaka och somnade igen. Vaknade vid 19.

Igår stod jag nico och emma och pratade om egengjorda ribs HELA arbetsdagen, så det var de givna tisdagsmys middagen.
SUPER ENKELT!
Körde på emmas variant.
-Sätt Ungen på 200 grader.
-Ta en långpanna och lägg ugnsfolie på och sedan ribsen.
-Pensla dem med marinering/glaze av tycke och dutta över soya.
-Ställ in i ugnen 20 minuter ta sedan ut dem, vänd på pensla över mer glaze och soya.
-Ställ in dem igen och kör yttligare 20 min, sedan tar du ut dem och gör samma procedur en gång till och in i ungnen sista 20 min.
-Sammanlagt ska de vara inne en timme!

MUMS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar