söndag 11 april 2010

Detta kankse låter väldigt löjligt och konstigt men jag har precis kommit till insikten att jag faktiskt är gravid. Det är STORT. Det är faktiskt en liten bebis i magen, vår bebis. Kan inte förklara varför det tagit så lång tid med jag antar att jag har varit ganska bra på att koppla bort det, glömma av det. Men nu tycker jag magen känns stor som ett hus. Ja, den har väl alltid varit som ett litet fritidshus men nu känns det som en villa på 200kvadratmeter. Underar då hur den kommer se ut i juli, ojoj.
Tror dock att med denna insikten kom besvären. Har jobbat två långa dagar och är helt slut. Både fysiskt och psykiskt. Ont i ena benet och ryggen. Det kommer vara en lång och tuff vecka som kommer nu, men får bre på ett stort leende och intala mig själv att det bara är fyra månader kvar, höhö. Kul. Men jag ska ju få en egen bebis. Det är Coolt!

1 kommentar:

  1. Hej.

    Kika gärna in på min blogg och delta i tävlingen som jag har i samarbete med Ping Pong Barnkläder! :)

    http://aije.blogg.se/2010/april/tavling-i-samarbete-med-ping-pong-barnklader-1.html

    //Fia

    SvaraRadera