torsdag 22 april 2010

Presenting my princess!!



I måndags var vi på könultraljud och vi ska visst ha en liten tösabit!
När vi var på UL i v18 var jag väldigt besviken för jag tyckte inte att man såg något. Denna gången var jag i v24 och nu såg man super tydligt, fick med oss 12 bilder utskrivna och på cd. Just att få se det lilla livet så tydligt, svårt att beskriva känslan. Blir lite tårögd när jag kollar på bilderna, ser mycket av mig som bebis där men vi får väl se hur det blir med det när den pluppar ut!

Igår startade operation röjning av "the forbidden and lost room" aka vårat tredje rum som lillan ska sova i. O to my godness va mycke skit jag har.


Ojoj vad mycket slängt de blev, massa skit som jag haft med mig sedan jag flyttat hemifrån och massa kläder som ja ändå inte använder. I'ts a long way to go innan det är klart men nu är det på god väg.

Dags att göra sig iordning lite, snart kommer finbesök!

Ha det grymt så länge

1 kommentar:

  1. Hej Zandra! Gu va coolt!!!! Såg din länk till bloggen på din facebook! Vad spännande!!! :D

    kram Malin Andersen

    SvaraRadera