onsdag 7 april 2010

Oj här har det verkligen varit dött ett tag! Kan bero på att mitt internet inte fungerat. Igår kom jag på vad det var, hade laddat ner Voddler och så fort jag avinstallerade det så fungerade det igen. SKIT PROGRAM.

Vad har hänt det senaste då? Har haft en underbar påsk men familjen. Har lagat två underbara middagar också men de recepten tänkte ja ta en annan dag.

Vill verkligen dra härifrån nu bara, till solen och lata mig. Har någonstanns i min lilla hjärna fått för mig att jag är värd det, e nog inte konstig.
Men vill bara att solen ska titta fram så jag känner solstrålarna på mig, är det för mycket begärt?

Letar resor hela dagarna, antar att jag gör det för att inte dras tillbaka till en av mina mörka stunder.

Men i morgon har jag en dag ledig och då ska jag bege mig till salong ansa och bli vacker. Eller ja, piffa till mig lite kanske behövs!




Min vackra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar