onsdag 12 maj 2010

Tillbaka efter en välförtjänt paus.
Känner att allt svajar dag för dag men vad jag orkar och har lust med.
Men i det hea går allt bra nu, försöker stå ut till jag får gå hem i början på juni. Korta pass klarar jag lätt men på slutet på de längre passen brakar allt ihop. Us och fy.

Idag har jag jobbat till kl 3 sedan var det hem och göra "magnus-mat = TRÅKIG MAT, makaronilåda. Säger inte att det inte var gott men tråkigt att laga. Sedan stressade jag in på hemtex och köpte helt nytt till sovrummet, tyckte jag behövde lite vår/sommar känsla där inne.
Så nu ser det ut såhär:




Är själv hemma ikväll, magnus skulle först spela match och sedan ha pokerkväll med killarna för vissa är ju lediga i morgon. Matchen blev inställd pga att planen såg ut som en pool så då fick han åkt till pokern tidigare.

Planerna för resten av veckan är jobb tors&fre sedan ledig helg, har tänkt att åka upp till almön och sova över en natt, måste också testa om jag kommer in genom villvagndörren. Nu kanske det kommer gå bra men i slutet på juli är det inte lika säkert att jag kommer in.

Nej nu skriiiiker soffan efter mig.
Ska försöka bättra mig på att skriva, ta hand om era kära!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar