måndag 25 juli 2011

Då var Magnus semester över för detta året. Men vi har hunnit med midsommar, min födelsedagskalas med familjen, min och johannas 50årsfest och den stora flytten. Riktigt nöjd, kan vara den bästa semestern (slängt dit ett fotbollsvm så hade det varit optimalt.
Nu har Selma avverkat sin andra dag med 39-40 graders feber. Det är riktigt jobbigt att se henne så kraftlös och pluttig. Men hon känns ändå som hon är mer med i matchen än igår så en förbättring.
Igår skulle vi alla tre varit på middag hos fröken Lindau men Magnus och Selma var hemma och gosade medans jag åkte på en kortare visit med mobilen på. Men hon sov så gott hela natten.



Man får passa på att gosa till sig när man kan.

Efter en kväll med tacos och scotland yard tackar jag nu för mig och välkomnar vardagen igen. Man har vant sig ( blivit bortskämd) med att ha någon där hela tiden.

Inatt kommer jag sova bättre än igår då min hjärna gjorde en hårdsmälta av tornado-tankar lagom till sängdags men nu känns det ofantligt mycket bättre på många håll. Natti natt




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar