söndag 10 juli 2011

Jag vet att jag är ledig hela tiden men det känns verkligen som jag har semester nu när Magnus har det. Halva semestern har gått, egentligen den lugna delen nu är det bara flytten kvar.
Förra lördagen hade vi våran 50årsfest. Vilket kanonparty! Mycket skratt och en jäkla massa dans. Jag hade ont i hela kroppen flera dagar efter, träningsvärk from hell. Men bilen kul kväll, kommer verkligen alltid att komma ihåg den. Tack alla för de fina presenterna, man känner sig verkligen så bortskämd! Ska lägga upp bilder nån gång men de kommer nog dröja innan jag får ro till det.
I måndags blev det en spontan tur till Liseberg för att kolla på lite Lotta. De var jag, Victor, Christian och jonas som åkte in.


Det var partillecup veckan så vi var inte ensamma. Christian fick idéen att vi skulle gå gasten, fy fasen va rädd man blir. Vi gick fyra rädda människor igenom labyrinten som aldrig verkade ta slut men vilken adrenalinkick det är.


Efter det åkte vi min favoritattraktion, kållerado. Det är verkligen sann skadeglädje som gäller, sen hoppar det upp och biter en när man själv sitter där pisseblöt sekunden senare.
Men vi var inte tillräcklig blöta så vi gav oss på flumriden. Vi var lite, ja tunga i båten så vi fast ade lite när vi skulle ut från påstigningszonen. Personalen bad oss dra oss loss samtidigt som en killen stod och sparkade på stocken. Men loss kom vi och jäklar vad både kul det var och vad blöta vi blev. Det är nog mitt blötaste, fy fasen vilken svallvåg.



Kan vara mitt blötaste!
I tisdags var vi på middag och johanna och Rikard, jag åt så mycket av den goda maten så jag vet inte ens om de blev mätta. Hur gott som Hellst!
Packat hela veckan, nu står det flyttkartongen lite var stanns. I morgon får vi äntligen Nykeln och en vecka av målning, uppackning och tapetsering börjar. Just nu ser det inte kanonbra ut för min del, ligger i soffan med pajad rygg. Det känns mycket bättre än igår då jag behövde hjälp att ta mig ur sängen och tillochmed att gå på toa men idag klarar jag att göra det själv men gör ont som f a n. Men blir det en lika stor förbättring tills imorgon så borde ryggen vara bra tills helgen. Håller tummarna iallafall!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar