torsdag 21 juli 2011

Nu har det ännu en gång gått väldigt lång tid mellan inläggen, det är s svårt att hinna med att blogga nu på sommaren.
Nu är flytten klar. Tack alla ni som hjälpte till i lördags.



Tack till alla som var med på denna grymma och rejält inslagna presenten, svårt att se men under allt detta finns iallfall en handgräsklippare.





Christian och magnus målade även hela sovrummet på kvällen så vi kunde flytta in sängen samma kväll.
Jag trivs kanon och det känns verkligen som ett riktigt hem, det är fortfarande ganska kalt på väggarna men sådant får komma efter hand tycker jag när man har bott in sig lite.






I tisdags blev det en tur till Ullared för diverse införskaffning, underbart att man i bilresan hem kommer på att man glömt använda sitt presentkort. Men nu tvingas jag väl åka dit igen, tråkigt men sant!



Igår fick jag min första parkeringsböter. Jag tycker att den är lite söt, funderar nästan på att rama in den som ett minne. Vuxenpoäng kanske?

Magnus i sina nya glasögon, han ser riktigt smart ut. Nästan




Jag kom precis hem efter att varit hos hanna och christian en stund och fått en kopp Hannas special (kaffe med oboy). det är väl lite som att cykla med stödhjul och snart kanske jag kan cykla utan dom (läs: dricka svart kaffe).
Ikväll blir det hatten, så det är vä´l snart dags att förberede sig och bli fin. Kan ju ta några timmar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar