lördag 8 oktober 2011

Drömma ska man alltid göra. Och det som står överst på min önskelista just nu är helt klart detta bordet. Stort ha-begär.



Känns tyvärr onödigt att lägga de pengarna på ett bor när man har en liten som gnager och skaver sönder allt.

Igår var vi lediga tillsammans så då startade vi dagen med ett besök hos min mormor och morfar. Så de fick se lillflickan när hon går.

Efter det hälsade vi först på i Telia-butiken på backaplan där Victor jobbar.
Efter det blev det en tur på HM.









Och som alltid blev det även ett besök till Ikea för lite möbelspaning och lunch.
Lyckan var gjort när jag upptäckte att julen kommit till Ikea.









Nu är det inte ens två månader kvar till jag får klä granen..

Tanken var att det skulle bli spelkväll här igår men vid sju så vaknade Selma och var helt otröstlig och hysterisk. Hon var väldigt snorig. Hon lyckades väl sova 20 min här och där men det blev till att sitta med henne i famnen och försöka trösta så gott det gick.
Hon har vaknat tillochfrånn fram till kl 2 men efter de kunde istället inte jag somna utan det blev 4 timmars sömn innan jag gick upp kl 8.

RUF spelar sin sista match idag och tanken var att vi skulle åka upp och titta på den men det får bli lite mys( och förhoppningsvis massa sömn) för den lilla.
Hoppas få sovit någon timme innan jobbet kl 16.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar