torsdag 27 oktober 2011

En ledig onsdags som började med shoppingtur och lunch med johanna på Tant rut. Undrar varför jag aldrig ätit pastapeston där innan, den är iallfall sjukt god.
Eftersom lönen kommit så blev det lite shopping. Startade på Body Shop för inköp av en ny rouge och en bodybutter. Jag har problem varje år med köldeksem på armar och ben men iår ska det återfuktas så inni...


Köpte ett par Gummistövlar på Småtufft, vi får väl se om vi får användning för dem med raggsockar i.

Blev också en visit till Vackra hem ( ligger på västra gatan, gamla barnvagnsbutiken)Det finns så mycket fina saker man bara vill ta med sig hem, tycker om att gå dit så brukar bara köpa en sak åt gången så jag får gå dit ofta.

Eftermiddagen gick i uppdatering till ios5s-tecken. Först uppdatering för mamma sen var det dags för min. Jag vill ha tillbaka mina appar. Snälla fina tomte, jag önskar mig en iphone 4s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar