söndag 6 maj 2012

Det blir en pöjk!

I fredags var jag och Magnus på extra ultraljud och då fick vi veta vad trollet i magen är för någon.
Den hade en snopp. Jag var helt i chocktillstånd hela dagen.
Inte för att jag var säker på Det var en flicka men hade nog inte riktigt tänkt att det kunde vara en pojke!



Jag är en lite lätt vanemänniska som gillar saker som de är om inte jag tar beslutet själv att ändra något men gillar inte när saker ändras åt mig.
Är van vid en tjej så nu är jag nervös men samtidigt riktigt glad och förväntansfull!
Vi har hela tiden köpt de större och dyrare sakerna neutralt (betyder svart och grönt på zandraspråk) men nu får man ju göra sig av med Mycket kläder och köpa lite nytt.
Johanna har redan varit underbar och lämnat av en stoooor kasse med neos urvuxna kläder. Hur snäll som helst!

Idag var vi på kappahl och kunde inte hålla oss. De har en underbar avdelning som heter newbie med storlek 50-68. Fina klassiska och va bra kläder. Fick köpt två Bodys i storlek 50 så trollet kan ha något som passar i början.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar