onsdag 2 maj 2012

En underbar dag i solen

Igår var vi inne en sväng på backaplan och kollade vagnar, är en djungel med alla olika och om man ska ha dubbel m.m. Vi får väl se hur det blir, inte superbråttom som tur är.

Medans lillan sov passade vi på att ta fram utemöblerna och resten av dagen spenderades på lekplatsen och på baksidan. Fick även grillat också!

Idag var Magnus på jobbet som många andra och jag bestämde mig för en dag i solen. Vi har lekt precis hela dagen. Umgåtts med grannen och även mamma kom förbi.



Man måste ju alltid sitta bekvämt så tog fram soffan så vi alltid kunde sitta rättvända mot solen.


Men jag får som vanligt ta straffet nu, Solfrossa redan.
Blir ju en tomat så fort jag ser solen. Middagen uppäten och strax åker Magnus till träningen.
För min del ska jag ha min vanliga spaonsdag. Benen ska rakas, håret ska tonas och pedikyren ska göras! Aldrig fel!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar