onsdag 22 maj 2013

Allergisäsong

Ja nu börjar det.
Allergisäsongen. Såhär tidigt så märker man det genom att man vaknar och känner sig som ett ras. Ont i huvudet, trött och helt orkeslös i kroppen. Medicinerna gör det nästan värre den här perioden. Det är först i juni/juli som de kliande ögonen kommer och näsan blir till en levande kran.
Det, att jag inte gillar när det är jättevarmt (20-23 är en lagom temp.) och att jag bränner mig bara jag funderar på att gå ut gör att jag är lite bitter på sommarhalvåret även om jag längtar till den. Självplågeri?



Anna var här i förrgår och tog massa fina bilder på ungarna. Ska bli kul att rama in dem fint här hemma sedan.



Kommer äntligen i byxorna, som jag har längtat! Har även hittat denna jackan som ropar mitt namn. Jag vill ha den nu.



Detta är nog den första helgen på länge då vi inte har nått planerat! Ganska så skönt, nu kanske man hinner få gjort något här hemma!
Kommer som vanligt massa bilder från den senaste tiden:






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar