söndag 31 oktober 2010

Oh my godness vad det har dröjt sedan jag skrev sist. Förstår inte hur dagarna kan gå så fort när man går hemma.
Denna veckan jag bla, varit på barntimman med Johanna och emma (och naturligtvis två av de sötaste så liven, Neo och Amanda).



 Kollat runt lite på tapeter och soffor. Festat om ni missat det. Handlat lite saker till selma som var behövligt. Och äntligen fixat klart Semlis rum och inatt sov hon där inne för första gången. Hon vaknade till lite vid 3 och då hade hon sovit sedan 20 men då hon inte ville somna om så fick hon lägga sig i det trånga utrymmet mellan oss i våran säng. Vi testar inatt igen, hoppas det funderar för hon har blivit för stor för vaggan.

Vet inte om jag skrev av förra veckans viktresultat. Kan vara för att den faktiskt visade -0! Men hade gått ner i cm märkte jag iallfall. Jag känner mig mycket piggare och inte lika "plöfsig" när jag äter som jag gör nu.
Kommer nog lägga in lite mattips för er som äter GI/LCHF.

Vägde mig idag och har denna veckan gått ner -0,6. Inget att hurra för men iallfall nedåt och jag hoppas på en större (mindre) skillnad denna veckan.

Imorgon ska jag och Johanna "bussa" in till stora staden för bla. inhandling av inredning till johannas badrum och det blir nog en god lunch på det tror jag. Sen kommer har jag inga större planer för veckan som kommer, kanske gå och se The Social Network.

Nää nu måste jag nog sova lite, men kan avsluta med lite bilder på min lilla tjockegris.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar