söndag 17 oktober 2010

Reltatet av helgen bravader blev hyllor och lite bättre organisation vid skrivborddet (och ett städat skrivbord så att datorn faktiskt kan stå där) och byte av byrå med mamma. Kan tycka att jag gjorde ett fynd där.


Bort med de fula dvdhyllorna och upp med bättre förvaring.

Bytte till mig denna godbiten (i mitt tycke).



Lördagen bestod av städning och uppsättning av hyllor tills magnus tog med Selma till "fifadag" med gabbe och martin. Då fick jag lite egentid där jag kunde gå runt hemma och plocka med musiken på högsta volym. Blev allt lite Sims 3 också, nörd som man är.
På kvällen så var jag, victor och erik på bio och såg the last airbender 3d. Helt okej film, familjevänlig och håller med victor i att det är intressant med filmer där man får lära sig om en annan kultur(även om den inte är sann).
Idag fick magnus äntligen tummen ur sin röven så han putsade alla fönstrerna hemma. Tja, tog bara nästan ett år sedan jag bad honom göra det. Inte snabb den karl.
Blev tacos till födelsedagsbarnet Victor på kvällningen, lite spel blev det allt också.

Fick äntligen skickat in "född" om selma till KP idag. Har inte haft någon bild som visat hur hon ser ut. Denna valde jag.

Mammas Sötnöt! Pappa upp i dagen, kanske skaffa en son som blir lik mig då.

Sockersöt i sin nya mössa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar