söndag 15 maj 2011

Här har det varit klent, ynkligt och sjukstuga Sjöberg de senaste dagarna.
Drog på mig en rejäl förkylning i torsdags, bättre blir de dag för dag men mammig är man för det.
Hatar att vara sjuk men tycker om att få känna mig ynklig en stund.
Så då blir det mycket av detta.






Blev Eurovision igår, ja men det var ju spännande en stund. Ändå roligt att Sverige placerade sig högt, men en vinst hade ju inte suttit fel.
Jag håller på med en Eurovision-playlist så jag kan lyssna på alla goinglåtarna. Jag blir så fruktansvärtt glad av att se Irlands bidrag, det är verkligen en partylåt. Sommarplåga hos familjen Sjöberg?


Ny vecka som gäller, inte mycket planerat vilken känns rätt skönt. Det blir till att röja ur walkin(impossible now)closeten så det blir fint tills visningen. Det är bara att anmäla sig till visning och komma och titta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar