måndag 23 maj 2011

Varför går tiden så sjukt fort?
Start varje inlägg nu för tiden med hur dålig jag är på att blogga och att jag ska bättra mig men så går dagarna fort förbi.
Igår blev det familjedag med att Magnus bjöd med min och sin pappa på IFKmatch. Då bjöd jag över mamma och magnus Mamma så roade vi oss med lilla Selma.
Laila lärde mig att baka kanelbullar, och vilka bullar det blev sen. MUMMS



Stora rejäla och saftiga.
Sen när gubbarna kom hem blev det middag för alla innan alla gick hem.
Det har blivit extravisning på lägenheten i morgon så nu får man hålla sig hemifrån två dagar. Så idag blir de lite mer plock, men det finns inte så mycket att göra. Bort med jackor,skor och dammsugning och avtorkning.
Selma håller på att få fyra tänder samtidigt så då tyckte vi att hon skulle få svalka sig med lite med en isglass.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar