torsdag 12 maj 2011

Torsdag morgon och man vaknar med en sten i halsen. Magnus har varit sjuk i flera dagar men hoppas det går över innan lunch.
Idag kommer lägenheten upp på hemnet, tycker verkligen att bilderna blev bra igår.
Jag och Åhman hjälpte johanna välja tapeter till sin lägenhet, kommer bli grymt snyggt.
Efter fick jag lite egentid på 27 minuter då jag handlade på maxi innan Magnus skulle till träningen. Jag kände mig så sjukt cool och hip, titta vad jag testade.



Testade hyrdvd-automaten på maxi. Stog helt facinerad när filmerna kom ut, sjukt spännande.
(spännande tillvaro jag har).
Idag blir det först öppna förskolan i kastala sen blir det en sväng till banken och ikväll är det äntligen dags för saade att sjunga, love eurovision!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar