måndag 27 juni 2011

Då var midsommarhelgen över.
Började midsommarafton med att storhandla på maxi ( men blusen vrängd upptäckte vi sen) och åka upp till mamma och pappa på almön. Det togs lugnt på dagen och på kvällen firades det med god mat och massa dryck, vi satt närmare 20 personer på mammas altan.



På midsommardagen var det dags för mitt 25-årskalas så jag och mamma bakade en 6 olika pajer under dagen, mätta blev vi. Vi hade tur men vädret men tyvärr åkte jag på en riktig allergichock, snörvlade och nyste varannan minut.
Fina presenter fick jag, en stor urna med blommor av rosemarie och peter med familj, skål och ljuslyktor av hela familjen Lindau, presentkort på bio av Magnus föräldrar och bidrag till min kamera av mina fina släktingar.
Efter vi plockat undan efter gästerna så slocknade jag i sängen halv tio, kroppen var helt slut.
Tanken var att vi skulle stanna där uppe tills onsdag men med allergin som den är nu så åkte vi hem igår förmiddag men innan dess hade jag fått lite presenter för det var äntligen min födelsedag! närmare 30 än 20 nu, lite scary hur fort tiden går. På eftermiddag fick jag besök av några vänner som grillade lite gött. Sen blev de utflyktslek, geocathing is the new black!
Idag har det blivit träning på sportlife innan jag mötte upp Magnus och Victor för lunch och promenad. Nu ligger jag på soffan, vilar och hoppas att medecinen börjar verka. Jävla allergifasen!!

YouTube Video


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar