fredag 3 juni 2011

Jag ligger i soffan hemkommen efter övernattning på almön. Våran första tillsammans med Selma.
Jag, mamma och syrran tog en utflykt till göksäter idag och tittade runt lite, alltid kul med små roadtrips..









Selma har hamnat i en mamma och pappa-fas och blir helt hysterisk om man går ifrån henne vilket gör det lite svårt när hon ska sova. Så igår var det lite tokigt när hon skulle somna i sin säng i vagnen men till slut så somnade hon, hoppas att det går lättare idag för jag är själv, Magnus har bortamatch.
Ja, nu är sommaren här och det märkte jag i tisdags. Mötte upp Johanna och neo på ankdammen för lek och bus. Själv visste jag inte att det var varm då jag var klädd i byxor och kofta och selma i sin vinterjacka. Jag och solen går inte riktigt ihop så efter en dag i solen mådde jag som ja förtjänade.



Läckert!



Första gången i sandlådan













1 kommentar: