måndag 20 juni 2011

Måndag igen, ännu en ny vecka.
Denna veckan är det full upp. Det ska hinnas med BVC, frisörbesök hos finaste ulle, inköp inför midsommar och mitt kalas och viktigast av allt så är jag nästa måndag närmare 30 än 20! Det känns som jag nyss fyllde 15 år.
Ligger i sängen och tänker på allt jag ändå har hunnit göra hittills i mitt liv och jag känner mig faktiskt riktigt nöjd. Jag har människor runt omkring mig som jag älskar och som gör mig glad och för mig är det viktigare än något annat.
Löjligt kanske men sant!
Idag ska vi få reda på om vi får sålt lägenheter eller om vi ska ta bort den och lägga ut den igen om två veckor. Jag vill verkligen bara kunna lägga detta bakom mig och koncentrera mig på flytten som sker om några veckor. Håller tummarna iallafall!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar