fredag 27 januari 2012

Jaha

Då kör vi magsjuka hela familjen. Håller tummarna att folket vi träffar det sista klarar sig. Jag hade mitt igår så idag är jag medtagen men "piggast" i familjen. Magnus har suttit inne på toan hela natten, det blev inte så mycket sömn då både jag och selma vaknade av hans "biljud" hela tiden.
Höll ändå tummarna för att lillan skulle klara sig men när jag kom in tidigt när hon vaknat så hade hon fått upp lite. Så byta sängkläder och efter ett tag så skulle hon få lite välling i sängen. Hon åt upp och spydde sen ner allt igen. Så nu tvättas det för fullt. Men det är mitt fel, tänkte inte så hon fick både fel och för mycket välling. Huvudet är ju inte helt med. Jag är hemma i helgen så hoppas det går över fort.
Fick en morgonleverans från Magnus mamma med lite saker, sen kommer mamma efter jobbet med mat & filmer.




Blåbärssoppa. Nödvändigt ont

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar