tisdag 17 januari 2012

Sammanfattning


Nu får det bli lite sammanfattning ifrån de sista dagarna!

I fredags var familjen på lekstaden men grannarna. Vi kvinnor satt mest och tjöta medans männen fick jaga barnen. Selma var inte så förtjust i början men sista halvtimmen innan vi skulle gå fick hon fart kan man säga.
























I lördags gick jag upp supertidigt, började hela kl 7. Men jag överlevde. Det var roligt på jobbet, lördagar är en bra dag. Var en snabbis hos Johanna och en tur till mor och far och fixade pappas iPhone. På kvällen blev det lite hyrfilm och vi somnade tidigt.

Söndagen fick vi lunch hos finaste familjen Marek och jag fick gosa med liten bebis. Magnus fick gosa ännu mer. Han har gått och blivit bebistokig.
Jobb blev det 16-22.

Igår hade jag tagit semester för jag var bjuden på Louises releasefest för hennes grymma kokbok på restaurang familjen. Väldigt mysigt där så får snart gå dit för en smakbit.




































Kom precis hem från jobbet och idag blir det till att vila inför Magnus farfars begravning i morgon.

Hade en kund idag som sade till mig att hon läser min blogg. Stod med en annan kund så hann inte fråga hur hon hittat hit. Väldigt roligt att höra!
Så jag frågar er som läser ( som inte är mamma och närmaSte vänner) hur ni hittat hit. Vore kul att veta:)

3 kommentarer:

  1. Vi känner inte varandra men jag fick ett halsband av min väninna en jul när jag var gravid som du gjort så egentligen letade jag efter din hemsida för smycken men hittade dig via Anna Junqvist blogg och började läsa:)

    SvaraRadera
  2. Genom Karins blogg :)

    SvaraRadera
  3. Vad roligt:) följer din med.. Din dotter är ju bara för söt!

    SvaraRadera