lördag 21 januari 2012

Tusen och en natt


I torsdags var det äntligen dags för mig att sitta modell för Cathrine på hennes slutprov till makeupartist.
Jag är jäkligt imponerad och hon lyckades klart bäst i klassen min lilla guldatjärna.




Såhär blev det









Många känner inte igen mig, lite kul faktiskt!
Storyn var att jag var en kvinna som sörjde alla andra kvinnor som hade blivit dödade (ur tusen och en natt).

Igår var det jobb hela dagen sen kom Patrik och Victor hit och spelade spel. De fick även smaka när jag gjorde köttbullar och egengjord sås. Är så dålig på husman så brukar fuska till såSen men inte igår och mumma var det!!

Ikväll får vi besök av Johanna och Rikard. Blir mat, ostbricka och spel. Hade idetorka inför vAd jag skulle bjuda på och när jag väl bestämt så får jag reda på att de blev bjudna på exakt samma sak när de var bortbjudna igår. Komiskt!

Försökte på Selma att skratt igår när jag Skulle ta bild men de gick sådär!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar