söndag 9 september 2012

Årets kräftskiva avklarad

Eller räkfrossa som det blir för mig eftersom jag inte tål kräftor. Hade även bakat en god Västerbotten och parmesanpaj. Mumsade i mig tills jag knappt kunde andas.









Vi var hemma hos Jörgen i grandalen. Vi gav upp och åkte hem vid elva, då var jag riktigt mör i kroppen. Tog nog 10 min att gå från parkeringen och in i huset, högt som jävla machettes i kvinnodelarna.

Men eftersom Selma sov över hos vårs föräldrar fick vi en rejäl sovmorgon. Vi gick nog upp ur sängen närmare elva, ovanligt att man bara kan ligga kvar och mysa.
Men jag tror att det var den sista sovmorgonen för båda på ett bra tag. Lugnet före stormen kan man säga. Nästa gång vi frågar om barnvakt kommer det handla om två små liv. Den tanken känns riktigt konstig.
Vi fick även taco-brunch när vi hämtade Selma hos mamma å pappa.
Nu ikväll är mannen på äventyr och se expendables 2 (orkar inte kolla upp stavningen) med gabbe. Vet att de kommer sitta med världens största leende och stutsa i stolarna av ren förtjusning filmen igenom. Chuck norris är ju med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar