tisdag 4 september 2012

Tisdag varje vecka

I förmiddags knackade det på dörren och då var det pappa som hade hoppat på sin vingliga cykel och cyklat hit upp för att säga hej. (btw så var jag tvungen att slå upp ordet cykel på nätet. Ser bara fel ut, ibland kan jag få sådana problem när jag ser eller ska skriva ett ord och de ser helt fel ut fastän det är rätt. Hjärnan tycker bara att de ser fel ut. Men det kanske bara är jag som det blir så för ibland).
Selma blev överlycklig när "morsa" kom och jag fick grejat och fixat lite här hemma. Det går inte snabbt men det görs.

Efter middagen tog vi en snabb tur till klocktornet för att se om vi kunde hitta ett par höstigare skor till Selma. Fanns väl inga tiopoängare men efter att fått veta att hennes skor hon hade var för små kunde vi inte med att inte köpa nya.
Blev inte dessa men hade lätt kunnat köpa dem bara för att ha som prydnad.



Blev en fin klänning till lillan från lindex. Där hittade vi även denna som inte köptes med hade passat fint till henne *vink*.



Riktigt tuff!
Hämtade ut vårt paket från cdon med bl.a. Två dvdboxar med två olika serier. Vi satte på första säsongen av white collar och nu är vi fast. Brott/mysterier och kaxig humor med rolig jargong. En serie i bådas smak, boxen kommer nog tittas klart på de närmsta dagarna tror jag allt.
Nu ska jag försöka sova någon timme innan det blir nattens första "projekt ta sig ur sängen för att gå på toa utan att skrika högt av smärta" alltid lika spännande att se hur det slutar. Speciellt efter sjuttioelfte gången! Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar