måndag 24 september 2012

Måndagsinlägget

Idag skulle vi infinna oss på östra kl 8 på morgonen vilket betydde att vi fick gå upp vid sex för att hinna med (uss vad tidigt). Eftersom vår bil inte är så sugen på att starta just nu så var Magnus bror så snäll så han kom hit kvart i sju så vi kunde låna hans bil medan han även hade morgonmys med Selma.
Det var de obligatoriska hörseltestet och återbesöket. Allt såg kanon ut!



Upptäckte att man helt plötsligt kunde gå normalt igen och hålla lite fart. Upptäckte att det var längesedan jag kunde röra mig fritt då jag fick lite krampkänning i ena vaden när jag gick från parkeringen till kvinnokliniken. Blev ett gott skratt åt mig själv!

På vägen hem fick lilleman även göra sin Maxi-debut. Hälsa på alla mammas arbetskamrater.

Jag håller precis på att vänja mig vid att iallfall halva magen är borta. Om man kisar kan man även se en midja vid horisonten!
I tisdags när jag var frustrerad för att värkarna inte tog fart så beställde jag lite "smal-ish" kläder ifrån hm att ha i höst. De kom fort så provade i helgen och hittade några godbitar!












Älskar koftorna. Har ju massa basklänningar men gött att ha en god och varm kofta över! Rolig känsla att kunna köpa något till sig själv igen!

Kan avsluta med dagens bästa händelse! Kanske inte menade det riktigt.



Selma ville inte sova så hon underhöll sig på annat sätt. Jättekul, höll sig fint 3 veckor iallfall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar