tisdag 12 mars 2013

Jadu

Vet INTE vart all tid de sista veckorna har tagit vägen.
Ingen idé att börja skriva allt jag gjort det sista för det orkar jag inte men kan väl highlighta lite.

Träningen. Ja detta har varit tre urusla veckor. Började med att jag kände av skadan så fort jah rörde mig så blev mycket vila, förra veckan var Magnus bortrest mån-fre men fick ändå till ett tre timmar långt pass på tisdagen med Lotta.


Så på fredagen fick vi en timme tillsammans innan jag kände att nu jäklar mår jag inte bra. Det blev en dag med vila tills Magnus också blev dålig. Tuffa dagar har det blivit! Magnus feber börjar klinga av och jag mår helt skapligt förutom bihålerna. Ska åka och göra lite ärenden en stund sen.

Har fått boka om min och Sofias brunch till nästa söndag och även avkokat en visning jag skulle haft. Så jäkla tråkigt att vara sjuk:(
Men siktar på att vara tillbaka å köra lite lugnt på gymmet till helgen.
Det går kanon på lchf. Har vissa dagar så man kanske väljer att äta något med mer kolhydrater till middagen och vill jag så gör jag det. Det är mitt val.
Denna helgen skrotade jag min diet i tre dagar. Glass skulle ätas och vad bra min hals mådde!
Har ändå gått ner under helgen, lite konstigt.

Barnen har hittills lyckats hålla sig friska. Slänger in lite ströbilder.



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar