söndag 31 mars 2013

Påsk

Vi har haft en underbar påsk hittills. Startade med rockfest i fredags med förfest här sedan stenungsbaden. För min del blev det ett mycket kort besök:) kanske inte kan dricka på gamla meriter när man gått på LCHF i flera månader och tappat en del vikt. Well well, får se det positiva i det att vi sparade pengar, fick inte i mig så mycket kalorier, fick sova ut och var knappt bakis igår:)




Igår var det påskmiddag hos mamma och pappa som jag lagade. Tråkigt att jag hade så ont i halsen så jag knappt kunde svälja men det smakade kanon!



Svensk ceasarsallad alá taste by louise. En ny favorit, riktigt gott.
När vi skulle åka hem igår frågade mamma Selma om hon ville åka med oss hem eller stanna där över natten. Svaret blev "pappa, mamma booort" så hem kom vi med ett barn. Magnus tyckte jag sov så gott i morse så han gick upp med Ludde trots att det var "min morgon", de e lyx det får jag säga.
Hade inte så mycketplanerat denna dagen så vi mötte upp mina föräldrar och Selma på lekstaden.



Jäkkklar vad det går undan ner, jag hade nog roligare än Selma tror jag.

Magnus ska snart ut å fortsätta med sitt träningsschema. Snart en vecka gjord och han har ont överallt. No pain no gain

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar