måndag 11 april 2011

Bada bada. Vi tog oss upp till stenungsund efter blivit tipsade av johannas arbetskamrat om att det var en bra basäng där. Det var ett bra tag sedan selma babade senast men för henne verkade det vara som igår, plaskade och dök under vattnet som värsta sälen.
Neo fick också dykt för första gången, han protesterade inte alls när jag sänkte honom under vattnet. Nu skulle man kunna säga att jag lärde Neo att dyka.



Vi hade ingen vagn med oss till selma så när vi efter luchen skulle in på coop så kom jag på den geniala iden.





Hon stormtrivdes, men jag funderade på om socialen hade hämtat ungen om de såg mig. Vi var bara innte i 5 minuter.
Badningen i det varma vattnet sög krafter ur mig så när jag lade mig på soffan vid halv fem så råkade jag slumra till. Magnus väckte mig innan han skulle till träningen och jag blev lite orolig att jag inte skulle kunna somna ikväll men det blir nog inte problem för att jag är fortfarande trött.

Hade verkligen energi till att träna idag ( det är väl då man måste) men drog mig upp ur soffan för att iallfall testa Zumba Flat abs som bara är på 20 min, hade aldrig testat den innan.
Nu sitter jag här men svetten rinnandes i pannan, det var superkort men sjukt intensivt. Många snabba rörelser och crunches. Kanske vaknar upp i morgon med ett sexpack istället för enpack.
I morgon är det äntligen dags för öppna förskolan igen, var så längesedan jag var där men imorgon ska selma få röja där istället för hemma.
Sov gott allihopa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar