söndag 24 april 2011

Det har varit en underbar påsk men mycket roligt.
Började skärtorsdagen med att göra det vårfint på uteplatsen och plantera lite blommor. Har även satt krukor med örter på utebordet.



Blev hemmapremiär för RUFs herrar på romevi med ett glatt gäng med vänner.
Långfredagen började med en tur till amlön där lilla. Fick gunga och åka rucshkana för första gången.






Sen fick hon åka till farmor och farfar där hon skulle sova över för vi skulle på födelsedagsgrill hos Jörgen på kvällen. Blev en kul kväll med mycket dart-kastande.
Det blev ca 3,5h sömn innan det var dags att sätta sig i bilen och hämta upp folket som skulle med till Danmark över dagen.
Det var en skitkul dag med sol,handboll, moet kl 8 på morgonen, Skagen och mycket skratt. Jag rejtar till 10/10!! Ska lägga upp lite bilder i dagarna här.

I morse tog vi sovmorgon innan vi åkte upp och äntligen fick träffa vår lilla tös efter två nätter borta. Påakafton firade hon uppe på almön med min mamma och pappa.





Blev påskmiddag vid havet innan vi åkte hem.
Dagen har varit förjävlig, i bilen från Skagen igår upptäckte jag att jag hade ont i ryggen och det har bara blivit värre. Känns nästan som ryggskott, vi får väl se hur träningen denna veckan blir. Vilket suger när jag nu äntligen kommit igång med träningen, men kan man knappt kan böja sig eller reSa sig upp får man vila.
Nu lägger jag mig med lite Goa tabletter i kroppen, natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar