torsdag 14 april 2011

Solfrossa på en mulen onsdag är inte varje dag. Såg ut som en stoppljus i ansiktet.
Vi började dagen med att möta upp johanna och neo för att testa öppna förskolan i pingstkyrkan. Det var riktigt mycket folk och massa barn i blandande åldrar.


Tyvärr var det lite jobbigt med den höga ljudvolymen men vi går nog allt dit fler gånger.
Efteråt lämnade jag av Selma hos mamma sen gick vi och tog en liten lunch på Bettans innan jag begav mig till sportlife.
Började med en solning sen gick jag ner till undervåningen där jag brukar hålla till.


Testade celsius innan träning, hört den ska vara bra!
Tänkte att jag äntligen skulle lära mig hur crosstrainern funkar så jag började trycka på några knappar, så det blev tillslut en timme på den. Sen körde jag viktminskning på bandet i en halvtimma, blev på medelnivå. Blåsor på båda fötterna fick jag.
Sen mötte Magnus upp mig och vi tog en tur på maxi innan vi hämtade upp selma hos mamma igen.
Det blev en lugn tvkväll där man blev riktigt nervös när mästerkockfinalisterns skulle utsees! Hejja Lollo i finalen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar