måndag 11 april 2011

Måndag igen. Jag har haft en mysig helg trots att jag jobbat fre-sön. Magnus kom med iden att vi skulle åka till allum på fredagen innan jobbet, de firade 5-årsjubileum så det var rabatt i alla butiker. Magnus kom därifrån med två par skor och jag nada, för ovanlighetens skull. Jobbade 15-19,30 sen var det slappetid på soffan resten av kvällen, blev severad lite grillat när jag kom hem. Lördagen blev det jobb hela dagen sen spelades det spel till jag somnade vid köksbordet.
Så var det söndag. Startade dagen men att testa ett nytt zumbapass, var roligt och mer kondition i det passet. Det blev ett fyratimmarapass på jobbet och sen samlades familjen annorlunda och hade en riktig quiznight.
Slänger upp lite bilder ifrån senaste dagarna



Jag och min fina gudson, passade honom i torsdags.



Jag provade Magnus onepiece.



Slocknat bredvid sin pappa.



Lillfisan har lärt sig att ställa sig upp i sängen nu, busunga!

Idag ska Johanna och jag med barnen för att bada i Stenungsund. Plaskiplaski!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar