måndag 18 april 2011

Mattis var så snäll och hämtade ut mitt ellospaket när han skulle hit och hämta Neo. Jag hade gjort en superbeställnig på 5,500:-. Men ska naturligtvis inte behålla allt som är i paketet.
Jag hade fått ett erbjudande på 40% på valfri vara och tänkte att jag skulle passa på att använda det till ett par träningsskor. Så då beställde jag hem sex par. Ni skulle se hur paff jag var när jag öppnade en kartong och istället för skor så låg det en BH i, inte riktigt min storlek.
Men trots allt har jag fastnat för två par, ska bara bestämma mig för om jag ska ta ett par eller behålla båda.



Jag skulle ju behöva båda och två par för 1600:- är det bra pris. Ska rådfråga min man när han kommer hem.

Igår så stog ju Selma för första gången och idag när jag satt i soffan så ställde hon sig upp mot soffan. Första gången hon ställer sig upp mot någon möbel, det går fort nu.

Sitter i soffan helt slut och svettig efter dubbla zumbapass här hemma. Magnus har både träning och möte idag så vi får väl se när han är hemma.
Imorgon ska Neo vara här en stund på dagen samtidigt så får jag nog lite fika besök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar