måndag 18 april 2011

Det blev en nykter förfest hemma hos Mikael i lördags. Han fyllde 25 så vi var där och röjde lite, sen släppte jag av folket nere i centrum vid elva. Fick umgåtts lite med killarna som hade grabb/spelkväll hemma hos mig innan det var dags för natten för att gå upp halv sju på söndagen för att jobba.
Tjäna pengar är aldrig fel, blir fint till sommaren!
Efter jobbet blev det middag hos mamma, var så trött så jag somnade nästan två timmar på deras soffa. När jag vaknade upp så fick jag se detta:

YouTube Video

Lillan stog helt själv, hon som inte ens ställer sig upp mot möbler än bara i sängen.
Får se hur det utvecklar sig.
Har städat här hemma på förmiddagen, är görskönt att starta veckan med nyatädat.
Nu har jag precis fått besök av Neo som ska leka hela eftermiddagen med mig och Selma tills matte hämtar honom efter jobbet.



Ska bli så roligt att öppna ellospaktet som ligger och väntar på maxi, en nätt beställning med sex par träningsskor. Hoppas att iallfall två par passar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar